Äitien kokemuksia Nordic Fit Maman verkkovalmennuksista

“Sain taas tuntuman lantionpohjan lihaksiin, apua selkäkipuihin ja enää ei tarvitse käyttää tenoja! Parasta oli ammattilaisten laatimat turvalliset ohjeet, harjoitusten helppo sovittaminen vauva-arkeen ja facebook ryhmän tuki.”

Näin kokemuksiaan kuvailee Nordic Fit Maman Kuntouta keskivartalo -verkkovalmennuksesta Evelina Lorek, kahden lapsen äiti ja liikunta-alan ammatilainen. Katso alta videolta Evelinan kokemukset valmennuksesta. 



Iida Åfeldt sai Nordic Fit Maman Kuntouta keskivartalo -valmennuksesta tarvittavan tsempin päivittäiseen keskivartaloharjoitteluun ja ymmärsi sen kautta, miten paljon syvien vatsalihasten ja lantionpohjanlihasten kunto vaikuttaa koko kehon hyvinvointiin. Katso alla Iidan kokemus valmennuksesta. 

 

"Kuntouta keskivartalo -verkkokurssi sopi mun arkeen paljon paremmin kuin se, että olis pitänyt lähteä johonkin. Nyt sai itse valita, mihin aikaan päivästä harjoitukset teki. Ja kurssi oli niin paljon muutakin kun vaan harjoitukset! Se oli kaikella tavalla kokonaisvaltainen kokemus ja matka omaan itseen.

Mä oon voinut tosi paljon paremmin ja saanut itsevarmuutta kurssin kautta, mikä on vaikuttanut meidän koko perhearkeen! Mulle tää oli Löydä keskivartalosi ja löydä itsesi –kokemus. Pompin muuten trampoliinilla viime viikolla ja ensimmäistä kertaa kävi niin, että ei lirahtanut housuun! Ihan mahtavaa!"

- Inari Fernandez, kahden lapsen äiti

Lue koko Inarin tarina hyvinvointikirjastostamme. Tarinan lopusta löydät myös linkin Inarin Youtube-kanavalle, mihin hän teki 5 videota koko valmennusmatkastaan.

 

 

"Parasta äitikurssissa oli saada tietoa aiheesta, josta ei itse tiennyt riittävästi. Vatsalihasten erkauma on tärkeä asia tutkia, jotta palautuminen etenee mahdolisimman hyvin. Itselleni liikkeet ja konkreettiset neuvot olivat parasta oppia kurssista. Niitä pystyin soveltamaan omissa treeneissäni kotona. Uskon että kurssin tiedoilla ja treeniliikkeillä oli suotuisa vaikutus palautumiseeni."

-Hilla Stenlund, yhden lapsen äiti

 

"Todella hyödyllistä tietoa raskauden jälkeisiin treeneihin ja keskivartalon harjoittelemiseen. Löysin lantionpohjan lihakset ja sain järkeviä ja tehokkaita vinkkejä keskikropan hallintaan. Opin myös, kuinka tehdä suuntaa-antava kotitesti siitä, kärsiikö raskauden ja synnytyksen jälkeisestä vatsalihasten erkaumasta." 

-Satu Rämö, kahden lapsen äiti

 

"Kuntouta keskivartalo -verkkovalmennus sai minut tajuamaan miten tärkeää oman kehon kuunteleminen ja palautuminen raskauden jälkeen on. Olen saanut oman erkauman nyt vuodessa kuntoutettua, mutta tilanne ei varmasti olisi samanlainen mikäli en olisi sitä aktiivisesti harjoitellut ja toisaalta vältellyt tiettyjä, liian rajuja liikkeitä.

Suosittelen kurssia jokaiselle jota oman kehon hyvinvointi ja raskaudesta palautuminen vähääkään kiinnostaa – eli toivottavasti jokaiselle synnyttäneelle äidille."

-Emma Suortti, yhden lapsen äiti

  

  

"Aivastaminen ei enää niin pelota, kun lantionpohjan lihakset alkavat toimimaan."

 

"Mahtava kurssi, siis kaiken kaikkiaan mahtava!!! En ikinä uskonut, että muutaman minuutin harjoituksilla voi saada selkeitä tuloksia mutta nyt uskon, että kyllä voi. Siis aivan mahtavaa! Kehossa on niin hyvä olo, ryhti parantunut, pömppömaha pienentynyt ja keskivartalon tuki paljon parempi!"


"Olen todella tyytyväinen! Pystyn aktivoimaan lantionpohjaa päivittäisissä toiminnoissa. Ja mikä parasta selkäni on ollut lähes kivuton puolitoista viikkoa. Ja se on kyllä vaikuttanut valtavasti elämänlaatuun ja omaan mielialaan ja sitä kautta yleiseen jaksamiseen arjessa."


"Syvien lihasten tuen myötä myös oman kropan tuntemus on parantunut ja huomaan sen vaikuttavan todella paljon myös itsetuntoon."


"Treeniohjelma on tarpeen koska tuntuu etten itsekseni saisi aikaiseksi harjoitella kuntouttavia liikkeitä. Kuitenkin kun liikkeet jossain vaiheessa tekee, tulee hyvä olo ja mieli ja kehossa tuntuu paremmalta."


"Kiitos mahtavasta kurssista! Tunnen konkreettisesti kuinka erkauma on pienentynyt ja keskivartalon hallinta parempaa. Tein usein liikkeitä illan aikana kun lapset jo nukkuivat (päivät välillä kiireisiä). Kevyen iltatreenin jälkeen olo on hyvä eikä mieli tee mitään epäterveellistä iltapalaa. Samoin lantionpohjan lihasten tekeminen päivittäisten askareiden lomassa on tullut kivaksi tavaksi. Kiinnitän huomiotani ryhtiin paremmin kuin aiemmin ja huomaan sen vaikuttavan itsetuntoon ja erityisesti ulkonäköön. "


"Kurssi oli itselleni suunnan muuttaja, suurimman muutoksen olen huomannut mielessäni. Laiska sohvalla löhöilijä on päässyt liikkeelle! :) Vaikka päivittäin tulee liikuttua lasten kanssa, on ihan eri asia treenata itseään varten. Lonkkavaivatkin ovat helpottaneet kun olen yrittänyt tsempata lasten kantamisten kanssa. Kiitos!"


"Olen ollut tosi tyytyväinen kurssiin! Kurssin avulla olen saanut paljon tärkeää tietoa ja voin jatkaa omatoimista harjoittelua ja kuntoutusta. Olen saanut paremman yhteyden lantionpohjaan, selkäkipu on helpottunut, ryhti suoristunut. Olen saanut hyvän rytmin harjoitteluun, koska kurssi huomioi hyvin pikkulapsiperheen haasteet ajankäytössä. Suuri kiitos!"


"Olen ollut tosi tyytyväinen kurssin verkkopohjaan, jota on tosi helppo käyttää! Kysymysosiot ovat hyviä, ihan mahtavaa saada asiantuntijalta vastaus omaan, henkilökohtaiseen kysymykseen."

 

Liity Nordic Fit Mama yhteisöön