by Riina Laaksonen June 26, 2019 1 min read

Riina Laaksosen voitto ei tullut Nordic Fit Mama -tiimille yllätyksenä. Yrittäjäperheen kasvatti Riina on tunnettu periksiantamattomuudestaan ja kunnianhimostaan.

“Yrittäjyys ei ole työtä. Se on osa minua”, Riina sanoo. Nordic Fit Mama on syntynyt hänen halustaan auttaa ihmisiä olemaan terveempiä ja voimaan paremmin. Hän tuntee vaikeuksienkin keskellä kiitollisuutta siitä, että hänellä on tähän mahdollisuus.

Nordic Startup School on Tampereella sijaitseva yrityskiihdyttämö, joka auttaa aloittavia yrityksiä kansainvälistymään. Kunnianhimoinen Riina lähti kiihdytykseen mukaan paitsi voittaakseen (häviäminen ei tullut kysymykseenkään) myös oppiakseen ja solmiakseen uusia yhteyksiä. Start up- maailma on tunnetusti hullunkiihkeä ja meno kiivasta. Menestyäkseen on oltava jatkuvasti perillä siitä, missä maailmalla mennään ja tässä ovat yrittäjäkollegoiden ja mentoreiden ideat ja näkökulmat todella arvokkaita.

”Ajattelin, että vaikka saisin vain yhden uuden ajatuksen, osallistuminen olisi ollut kaiken vaivan arvoista. Nordic Start Up- koulussa niitä ajatuksia tuli jatkuvasti”, Riina sanoo.

Kilpailun voitto kannustaa Riinaa ja koko Nordic Fit Mama -tiimiä maailmanvalloitukseen. Ensimmäisinä etappeina ovat Irlanti ja Kanada mutta koska Riinan missiona on auttaa niin monia äitejä kuin vain ikinä mahdollista, tulevana markkina-alueena on koko maailma.

Lue artikkeli Nordic Startup Schoolista, siihen osallistuneista start upeista ja mahtavasta Demo Day:sta.

* Kuva: Mirella Mellonmaa

Riina Laaksonen

Also in Artikkelit

Lääkärin näkökulma - Heikentynyt lantionpohja altistaa laskeumalle ja aiheuttaa monenlaista vaivaa

by Nordic Fit Mama July 11, 2019 4 min read

Lantionpohjan ongelmien syntymisen ehkäisy ja jo ilmenneiden ongelmien hoito on erittäin tärkeää, sillä tiedetään hyvin, että lantionpohjan vaivat voivat merkittävästi laskea naisen elämänlaatua ja työkykyä. Lantionpohjan vaivat myös usein rajoittavat naisen aktiivisuutta muillakin elämän osa-alueilla (esim. urheiluharrastukset ja seksielämä).
Seksuaalisuus pikkulapsiaikana

by Riina Laaksonen July 01, 2019 2 min read

Pikkulapsiarki on parisuhdetta ja sen seksuaalisuutta koetteleva vaihe. Uuden vauvan tulo muuttaa perheen dynamiikkaa. Synnyttäneelle äidille tilanne on myös uusi kehollisesti. Oma keho saattaa tuntua vieraalta eikä kehosta huolehtimiseen aina riitä aikaa tai voimia. Etenkin jos nainen itse ei koe omaa kehoaan viehättäväksi ja hyväksytyksi, on sitä vaikea hyväksyä myöskään kumppanilta.
Stressitesti äideille

by Nordic Fit Mama June 20, 2019 2 min read

Stressi on mukana elämässä monessa kohtaa. Kun perheeseen syntyy uusi perheenjäsen, se on stressitekijä koko perheelle, vanhempia ja lapsia myöten. Stressin oireita voivat olla mm. ahdistus, ärtyneisyys ja itkuherkkyys. Fyysisinä oireina voi esiintyä mm. tulehduksia, erilaisia kiputiloja ja suolisto-ongelmia.

Liity Nordic Fit Mama yhteisöön